Mijn Rovers Run
Rovers Run / Obstacle Run op het terrein van Fort de Roovere, 3, 7, 14 en 21 km.
  • ROVERS RUN
    • •  Veroveraars
    • •  Families / Kids
    • •  Teams
    • •  Parcours
    • •  Geschiedenis
  • INFORMATIE
    • •  Wat is de Rovers Run?
    • •  Voor wie is de Rovers Run?
    • •  Veelgestelde vragen
    • •  Voorbereiding
    • •  Routebeschrijving
    • •  Plattegrond terrein
    • •  Organisatie
    • •  Contact
  • MEDIA
    • •  Video's
    • •  Foto's
    • •  Nieuws
    • •  Facebook
  • PARTNERS
    • •  Partner worden
    • •  Partner overzicht
  • INSCHRIJVEN
    • •  Veroveraars
    • •  Families / Kids
    • •  Teams
    • •  Vrijwilligers

ROVeRS RUN        zomer 2021

Obstacle run 3, 7, 14 en 21 km!

Veel gestelde vragen



Ticket info


1. Is er een overzicht van alle parcoursen, obstakels, leeftijden, prijzen en startvakken?

Parcours:


3 kilometer
3 kilometer
7 kilometer
14 kilometer
21 kilometer
Aantal obstakels:


30+ obstakels
30+ obstakels
45+ obstakels
65+ obstakels
100+ obstakels
Leeftijdsgrens:


Vanaf 6 tot en met 12 jaar *
Familie van de Kids
12 jaar en ouder *
12 jaar en ouder *
18 jaar en ouder
Prijs los:


€ 18,50
€ 38,50
€ 43,50
€ 48,50
Prijs Team **:


€ 15,00
€ 15,00
€ 31,50
€ 36,50
€ 41,50



* Ben je op zomer 2021 nog geen 18 jaar, dan dient een ouder/verzorger toestemming te geven!
** Een team bestaat minimaal uit 6 personen. Je kunt hierbij kiezen voor de kortingsprijs of voor de teamnnaam op het shirt.



Startvakken Veroveraars



21 km


11.00 uur (wedstrijd) | 11.30 uur |


14 km


11.10 uur (wedstrijd) | 11.40 uur | 12.00 uur | 12.40 uur | 13.00 uur | 13.10 uur | 13.40 uur | 14.00 uur |


7 km


11.20 uur (wedstrijd) | 12.10 uur | 12.20 uur | 13.20 uur | 14.10 uur | 14.20 uur | 14.40 uur | 15.00 uur | 15.20 uur | 15.40 uur | 16.00 uur |


Startvakken Families / Kids



3 km


11.50 uur | 12.30 uur | 12.50 uur | 13.30 uur | 13.50 uur | 14.30 uur | 14.50 uur | 15.10 uur | 15.30 uur | 15.50 uur |
2. Wat krijg ik voor dit bedrag?

Voor het door jou bijgedragen ticketbedrag kun je het volgende verwachten:

  • Op maat gemaakt parcours met obstakels en hindernissen
  • Volledig ingericht evenemententerrein met DJ's
  • Origineel Rovers Run shirt (voor de Veroveraars)
  • Medaille
  • Verzorgingsposten met eten & drinken en EHBO
  • Gratis foto's tijdens het evenement en net na de finish
  • Bewaakte garderobe
  • En een onvergetelijke ervaring waar je nog lang over na zal praten!
  • 3. Tot wanneer kan ik me aanmelden?

    Zolang de kaarten nog niet uitverkocht zijn is het mogelijk om jezelf in te schrijven. Dus zodra je overstag bent, raden we je aan om je zo snel mogelijk aan te melden.
    Online kunnen de tickets tot en met 26 augustus 2020, 17:00 uur aangeschaft worden. Na deze tijd zijn ze alleen nog op zomer 2021 zelf te koop, op het Rovers Run terrein. Mits niet alle tickets uitverkocht zijn.

    4. Is het mogelijk mijn inschrijving te annuleren en restitutie ontvangen?

    Restitutie van het inschrijfgeld is niet mogelijk. Wel kun je het startbewijs overdragen aan iemand anders. Zie hiervoor punt 8 van "ticket info" bij de "veel gestelde vragen".

    5. Ik ben helaas geblesseerd/verhinderd, wat nu?

    Restitutie van het inschrijfgeld is niet mogelijk. Wel kun je het startbewijs overdragen aan iemand anders. Zie hiervoor punt 8 van "ticket info" bij de "veel gestelde vragen"

    6. Hoe, waar en wanneer ontvang ik mijn startbewijs?

    Na betaling ontvang je een bevestiging van inschrijving per e-mail. Neem deze bevestiging uitgeprint, samen met een geldig identiteitsbewijs, mee naar het evenement. Hier kun je op vertoon van deze twee zaken, je fysieke startbewijs ophalen.

    7. Wat kan ik allemaal (aan gegevens wijzigen) in Mijn Rovers Run?

    Na het inloggen op Mijn Rovers Run kun je de volgende gegevens aanpassen:

    • Het startvak (éénmalig!)
    Zie hiervoor punt 10 van "ticket info" bij de "veel gestelde vragen".

    • Het Shirt (éénmalig!)
    Dit betekent dat je het soort shirt (man / vrouw) en de maat kan wijzigen.

    • Je eigen gegevens (zo vaak als je wil)
    Hierbij kan je alle gegevens wijzigen behalve het emailadres.
    Dus je naam, achternaam, geslacht, woonplaats, geboortedatum en telefoonnummer.

    Ben je teamcaptain, dan kun je ook nog deze opties binnen Mijn Rovers Run:

    • Teamleden bijkopen (zo veel als je wilt)
    Hierbij kan je jouw team uitbreiden met nieuwe teamleden.
    Je kiest het aantal teamleden dat erbij komt en rekent deze direct af.

    • De teamgegevens toevoegen / wijzigen / verwijderen
    Hier kun je alle gegevens van de overige teamleden bekijken en bewerken.

    8. Ik wil mijn ticket overdragen aan een ander persoon, kan dit?

    Ja dit is mogelijk t/m uiterlijk zondag 16 augustus 2020.

    Je kunt dit aan de organisatie doorgeven door een e-mail te sturen naar communicatie@roversrun.nl.
    Zet in het onderwerp: 'Ticket overdragen' en 'Uw naam'.

    Download dit bestand, vul het in, sla het op en voeg het bij de email.

    Let op! Tijdens het ophalen van het ticket, door de nieuwe eigenaar, dient een kopie van het identiteitsbewijs van de oude eigenaar overlegd te worden.

    9. Ik wil mijn huidige startvak/starttijd wijzigen, kan dit?

    Ja dit is mogelijk t/m uiterlijk zondag 16 augustus 2020, mits het gewenste startvak niet is uitverkocht.

    Je kunt dit zelf regelen door in te loggen via uw Mijn Rovers Run en je startvak aan te passen. Klik na het inloggen onderaan op BEKIJK/WIJZIG. Je ziet dan alle gegevens die u opgegeven heeft bij inschrijving. Klik bij startvak op het groene woord WIJZIGEN en kies een ander startvak naar keuze.

    Let op! Je kunt maar 1 keer van startvak wisselen.

    10. Ik wil mijn huidige ticket wijzigen in een andere afstand, kan dit?

    Ja dit is mogelijk t/m uiterlijk zondag 16 augustus 2020, voor een langere afstand betaal je wel het prijsverschil. Bij een kortere afstand ontvang je geen restitutie over het prijsverschil tussen de tickets.

    Je kunt dit zelf regelen door in te loggen via uw Mijn Rovers Run en jouw afstand aan te passen. Klik na het inloggen onderaan op BEKIJK/WIJZIG. Je ziet dan alle gegevens die je opgegeven hebt bij inschrijving. Klik bij afstand op het groene woord WIJZIGEN en kies een andere starttijd en startvak naar keuze. In het geval van een langere afstand wordt je automatisch doorgeleid naar een betaling via Ideal of Mister Cash. Na betaling is jouw afstand en startvak aangepast.

    Let op! Je kunt maar 1 keer van startvak wisselen.

    11. Mijn vrienden doen mee in een volle startserie, kan ik er nog bij?

    Voor een goede doorstroming op ons parcours is er een maximaal aantal deelnemers toegestaan per startvak/starttijd. Wil je toch graag samen met je vrienden ten strijde trekken, dan dien je gezamenlijk naar een ander startvak te verplaatsen waar nog voldoende plek is. Lees hoe dit in zijn werk gaat in punt 7 van ticket info. Mocht het toch niet lukken stuur dan een e-mail naar: communicatie@roversrun.nl.

    12. Kunnen wij een extra lid toevoegen aan ons reeds bestaande team?

    Ja dit is mogelijk t/m uiterlijk zondag 16 augustus 2020, mits het gewenste startvak niet is uitverkocht.

    U kunt dit zelf regelen door in te loggen via uw Mijn Rovers Run en naar uw team te gaan. Klik na het inloggen onderaan op BEKIJK/WIJZIG. Klik hierna op TEAM UITBREIDEN en vul het aantal personen in dat je aan jouw team wil toevoegen. Je wordt automatisch doorgeleid naar een betaling via Ideal of Mister Cash. Na betaling is het aantal personen in het team aangepast en hoef je slechts nog de gegevens van jouw nieuwe teamgenoten in te voeren.

    13. Ik heb een fout gemaakt in mijn persoonlijke gegevens, kan ik dit wijzigen?

    Ja je kunt dit zelf regelen door in te loggen via Mijn Rovers Run en het daar aan te passen.

    14. Ik ben mijn (e)ticket kwijt, wat nu?

    Log in bij Mijn Rovers Run met je inloggegevens. In het getoonde scherm zie je al de ticketgegevens staan.
    Helemaal onderaan dit scherm kun je de knop BEVESTIGING STUREN aanklikken.
    Hiermee wordt nogmaals de bevestiging (jouw e-ticket) gestuurd naar het door jou opgegeven emailadres.




    Algemene informatie


    1. Wat is het adres?

    Fort de Roovere
    Ligneweg
    4661 Halsteren

    Met de auto:
    Volg de A4 richting Bergen op Zoom.
    Neem afslag "Bergen op Zoom Noord".
    Neem de tweede afslag naar rechts (Melanenweg).
    Sla op de splitsing linksaf de "Melanenweg" in.
    Sla op de kruising rechtsaf de "Langstraat" in.
    Neem de derde afslag rechts de "Wouwseweg" in.
    Ga op de kruising rechts de "Schansbaan" in.
    Sla tot slot rechtsaf de "Ligneweg" in.
    Rijdt door tot je de borden "Parking" ziet.
    Vanuit daar zal je van de organisatie precies te horen krijgen waar je heen moet voor parkeren, ophalen startnummer etc.

    Met openbaar vervoer:
    Plan je route dan op www.9292ov.nl en vul hier de volgende gegevens in:
    Bushalte "Molenplein, Halsteren".
    Ga bij de rotonde naar rechts de "Grondmolen" in.
    Ga bij de vierde afslag naar rechts de "Schansbaan" in.
    Neem nu de vierde afslag naar rechts en kom uit in de "Ligneweg".

    2. Wat kost het parkeren?

    Mocht je in de buurt wonen, dan raden wij je aan te voet of met de fiets te komen. Wil je met de auto komen, dan kun je deze op de parking van de Rovers Run stallen. De kosten voor een parkingticket bedragen € 5,00* en kun je kopen bij de ingang van de parking zelf.

    * Gelieve dit contant en gepast aan te bieden!

    3. Wat is de minimum leeftijd voor het evenement?

    De minimumleeftijd is afhankelijk van de deelname en afstand van de run. Voor een overzicht van de minimumleeftijden kunt u kijken naar punt 1 van "ticket info" bij de "veel gestelde vragen".

    4. Hoe ziet het programma er uit op deze dag?

    09:30: de parkeerplaats wordt geopend.
    10:00: vanaf dit tijdstip kan je jouw startnummer ophalen.
    11:00: het eerste startvak vertrekt.
    22:00: de muziek wordt gestopt.
    23:00: het evenemententerrein is gesloten voor publiek.

    5. Wie organiseert de Rovers Run?

    De Rovers Run is opgericht door Mitchell van Egeraat en wordt georganiseerd door 17 bestuursleden. Zij vormen samen "Stichting Rovers Run". Op de ORGANISATIE pagina kun je alle bestuursleden vinden.

    6. Zijn er mogelijkheden om te overnachten?

    In Bergen op Zoom en omstreken zijn voldoende hotels, hostels, campings en andere overnachtingaccommodaties te vinden.




    Event info


    1. Hoe laat is de start en wanneer gaat het terrein open?

    Jouw starttijd is afhankelijk van het startvak dat je gekozen hebt. De allereerste deelnemers van het evenement, die de 21 kilometer gaan lopen, starten om 11:00 uur. Het terrein zal al om 10:00 uur open zijn.

    2. Zijn er verzorgingsposten?

    Ja, er zijn verschillende soorten verzorgingsposten waar deelnemers van drinken, eten en indien nodig verzorging van EHBO’ers worden voorzien.

    3. Zijn er douches aanwezig?

    Na afloop van de Rovers Run kun je jezelf opfrissen in onze dompelstraat met douches. Het water zal echter niet warm zijn, maar is dat wel nodig voor echte Rovers?!

    4. Is er een bewaakte garderobe?

    Ja, elke deelnemer krijgt een bandje waarmee hij zijn tas kan inleveren en ophalen bij een bewaakte garderobe.

    5. Kan ik mijzelf ergens omkleden?

    Ja voor alle deelnemers is er de mogelijkheid zich om te kleden. De kleedruimtes zijn gescheiden voor dames en heren.

    6. Mogen er toeschouwers meekomen? Moeten die dan entree betalen?

    Natuurlijk zijn al jouw supporters van harte welkom. Het parcours is voor iedereen gratis toegankelijk. Langs de parcoursen zijn diverse “hotspots” uitgezet. Dit zijn plekken voor de toeschouwers bij horeca gelegenheden die uitkijken op een mooi obstakel en waar een hapje en drankje genuttigd kan worden. Het evenemententerrein van de obstacle run, waar de Rovers Run start en eindigt met uitdagende obstakels, is de hele dag opengesteld. Ook hier kan je een hapje eten en genieten van een drankje en de opzwepende muziek van de Rovers Run DJ's. Het terrein gaat om 10:00 open.




    Parcours en obstakels


    1. Moet ik kunnen zwemmen om te kunnen deelnemen aan de Rovers Run?

    Voor de 3 km is het zo dat de kids onder begeleiding van minimaal één volwassene, niet persé een zwemdiploma hoeven te hebben. Gaan zij echter zonder begeleiding op pad, dan is een zwemdiploma verplicht. Voor de 7, 14 en 21 kilometer parcoursen is een zwemdiploma sowieso verplicht. Er zijn wel alternatieve routes om de waterhindernissen heen, maar deelname blijft op eigen risico.

    2. Moet ik alle hindernissen doen?

    Nee, bij elke hindernis is er de mogelijkheid om het obstakel te omzeilen. Jij bepaalt waar je grenzen liggen!

    3. Is er een tijdsregistratie?

    Voor de fanatiekelingen zijn er twee wedstrijdstartvakken. Om 11.00 uur voor de 14 kilometer, en om 11.40 uur voor de 7 kilometer. De andere vakken hebben geen wedstrijdelement. Het gaat daarbij om jouw uitdaging, dat jij de finish haalt en met elkaar samenwerkt. Wel is er een klok aanwezig zodat je zelf je tijd bij kan houden.




    Foto's en video's


    1. Wanneer komen de (actie)foto's online?

    De foto's komen gefaseerd en binnen drie weken online. Eerst dienen de foto's gesorteerd en bewerkt te worden door onze fotografen. Het kan dus even duren voor alle foto's geplaatst zijn. Wij geven duidelijk aan wanneer de laatste foto's geplaatst zijn.

    2. Ik kan mijn foto's niet vinden, wat nu?

    Je kunt je actiefoto's en video's opzoeken via onze Facebookpagina. Sta je er niet tussen? Dan heeft de betreffende fotograaf je mogelijk gemist, heb je het obstakel overgeslagen of is de foto helaas niet gelukt.

    Geen paniek, er zijn vast foto's waar je wel op staat!

    3. Wanneer kunnen wij de aftermovie verwachten?

    Om een zo gaaf mogelijke aftermovie te maken hebben wij helaas wat tijd nodig. Het streven is om twee weken na de Rovers Run de video met jullie te delen. Mogelijk duurt het iets langer, maar hij is zeker binnen een maand na dato geplaatst.




    Na afloop


    1. Ik ben mijn spullen kwijtgeraakt, hebben jullie ze gevonden?

    Gevonden voorwerpen worden tijdens ons evenement bij de garderobe ingeleverd.
    Daar kun je op de dag zelf navragen of het gevonden is.
    Kom je er later pas achter dat je iets bent kwijtgeraakt of was het op de dag zelf nog niet gevonden?
    Stuur een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving en/of foto van het gemiste voorwerp naar het adres: info@roversrun.nl.
    Zodra wij iets hebben gevonden nemen we contact met je op!

    2. Waar kan ik de uitslagen / eindtijden vinden?

    Tijdens de Rovers Run evenementen is geen tijdsregistratie aanwezig, enkel een klok.
    Het is belangrijk (samen) de finish te bereiken, tijd is van ondergeschikt belang.

    3. Hoe lang heeft de organisatie van de Rovers Run nodig om het volledige evenement op te ruimen?

    Er wordt keihard gewerkt om alle spullen van het evenement op te ruimen.
    Mocht er onverhoopt na één week na het evenement toch nog iets liggen?
    Laat het ons dan weten via communicatie@roversrun.nl.

    HANDIGE LINKS


    Wat is de Rovers Run?
    Voor wie is Rovers Run?
    Inschrijven Veroveraars
    Inschrijven Families / Kids Run
    Inschrijven Teams
    Inschrijven Vrijwilligers
    Parcours
    Trainingspakketten
    Voorbereiding
    Geschiedenis
    Mijn Rovers Run


    OVERIGE INFORMATIE


    Organisatie
    Nieuws
    Contact
    Onze Partners
    Partner worden
    Routebeschrijving
    Plattegrond terrein
    Veel gestelde vragen
    Webshop
    ROVERS RUN


    Hazenbos 60
    4661 NP Halsteren

    E. communicatie@roversrun.nl

    KvK nr. 64405281
    IBAN nr. NL19RBRB0928993620
     

    Algemene Voorwaarden
    Privacy Verklaring


    SOCIAL MEDIA


      

    Copyright © 2015 - 2025 | Rovers Run
    Design & webdevelopment by Webart Creations